Monday 13 June 2011

sad story

salam.. heyy sumee... arini aku sedih, kecewe n mcm2 lg.. aku p0n ta taw mcm ne result mid year aku tr0k gler.. agrahhh... rase na mnangis aku, hum bkn rase tp da mnangis da pon.. aku pon ta taw ape silap aku... na kate ta stdy, stdy tp stdy skit jela... eee aku nie nme je na spm tp ttap maen2 gak,.. patot la smalam gelak sakan, rupenye aku na mnangis arini... bile usatzah crite bru aku sdar ksilapan yg pling besar aku buat dlm hidup aku... patot  la aku ta bejaye2 walaupon aku da stdy bsngguh2.. mybe aku kne prbaiki ksilapan aku tu dlu.. urmmm... aku malu la na tunjuk result kat mak.. msty mak pon kcewe kn... dala malas na cte pasal result lg.. bak ckp ustazah asiah jd kn ksilapan itu sbg sejarah d btolkn ksilapan pade mase akn dtg.. hancur musnah target aku ... huahauahauahauauaaaa... da pnat ngis.. :'( :'(

6 comments:

  1. erm...sue...kurangkan melepak...tu je...hahaha...rajin² tolong mak...sbb tu je jln nak dapatkan keberkatan...jgn lawan ckp cikgu....ni tak...merambu je...nanti dah ade moto lagi la panjang langkah tu....langsung ta tau dok umah...

    ReplyDelete
  2. alamak mamat nie.. mane de sue mlepak , men ckp je.. sue ta lwn ckp ckgu kot.. baik kott kat skola.. hahaha... merambu tu ape eh????

    ReplyDelete
  3. merambu tu maksudnye merayap ntah ke mane la....

    ReplyDelete
  4. ouh.. heloww bile lak sy mrayap??? agax2 r...

    ReplyDelete
  5. hehehe..owh ta merayap ke g melepak slalu hahaha

    ReplyDelete
  6. mane de mlepak.. bkumpul jee..
    hahahaa... ala na mlepak pon salah ke????

    ReplyDelete