Tuesday 14 June 2011

sakit pale..

asalamualaikum sumee.. haiii,.. arini sakit pale la.. na cte skit.. td pg aku g skola ngan azrin, pas2 smpai skola aku ptah blik g komplex ngan kharul.. pnat gler jalan kaki.. kat komplex tade ape yg mnarik pon.. just lari pas2 kalah.. hahaha.. tp en aku bngge sbb aku bole lri 800 mter.. hehe.. yg ta bole bla time aku ngadu kat aim , dye bole ckp lak yg aku gmok tayah na lari.. siott jee.. ahh lntak dye r.. urmmm time blik pulak lepak kat kdai mamak ngan ftin n kharul, . lpas lpak blik skola blik... kharul g amik exam seni then tnggal kn aku sorang2.. aku pon lpak kat kolam ikan smentare tunggu azrin blik.. bosan kot dok sorang2, da r pnat.. td aku blik ngan azrin, kodri, tasha n izyan.. tasha ngan izyan mcm tade mood je.. mybe stress kat claz td kott.. hehe.. sampai umah aku online n bring je.. bosann nye arini.. na kuar tp ta taw na g mane.. da r malas na cte lbih2.. ngah skit pale la.. jup g smbong alek.. byeee....

No comments:

Post a Comment